Koovee ry tiedottaa kevätkauden salibandykerhojen käynnistymisestä

Koovee seuraa tarkasti ja aktiivisesti viranomaisohjeistuksia kevätkauden 2021 harrasteryhmien toiminnan aloittamisen suhteen. Toimintaa järjestetään pääasiassa julkisissa liikuntatiloissa, joten Koovee joutuu seuraamaan, suunnittelemaan sekä sopeuttamaan toimintaa viranomaisten antamien rajoituksien ja ohjeistuksien mukaisesti. Tilanne aiheuttaa Kooveelle paljon ylimääräistä työtä ja pyrimme tiedottamaan toiminnan aloittamisesta ja järjestämisestä aina mahdollisimman pian Kooveen yhteisöä. Keskeisin tavoitteemme on saada toiminta alkamaan mahdollisimman normaalisti ja vaivattomasti, mutta ennen kaikkea turvallisesti ja vastuullisesti. Iso kiitos kaikille sidosryhmille ja teille harrasteliikuntaan osallistuville kärsivällisyydestä ja omalta osaltanne vastuunkannosta poikkeusolojen aikana.

Yksityiskohtaisia harrasteryhmien lisätietoja saat Kooveen henkilöstöltä, mutta olemme tähän koostaneet myös yleiskatsauksen harrastetoimintojen aloittamisesta kevätkaudella 2021.

Huom! On erityisen tärkeää ilmoittautua ryhmiin saadakseen ajankohtaisimman tiedon ryhmien toiminnasta. Tiedotamme aloituksesta ryhmittäin ensisijaisesti myclub-järjestelmän kautta. Seuratkaa lisäksi nettisivuja ja some-kanaviamme.

Aloitamme salibandykerhot pääosin toiminnan pienryhmätoimintana sisätiloissa maanantaina 11.1. alkaen.

Lapsi-vanhempiryhmät aloitamme poikkeuksellisesti viikkoa myöhemmin, 18.1. alkaen.
Tarkennamme ohjeistusta ryhmittäin myclubin kautta, joten on tärkeää olla ilmoittautuneena ryhmässä mukana.

Tutustu Kooveen alueellisiin ja paikallisiin salibandykerhoihin klikkaamalla tästä – Toimintaa löytyy lapsista aikuisiin.

Salibandykauppa